۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان به مسئولین برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور پیامی از مسئولین برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان به شرح زیر است:

 

به دانش ، به ورزش چو رو آوری

از این هر دو یابی سر و سروری

کوشایی جوانان ساعی و خردمند و فرهنگ مدار در میادین ورزشی نشانگر سرزندگی، بیانگر اراده قوی و عیانگر توانمندی های روحی دانشجویان گرانمهر است و ورزش عاملی نقش آفرین در ارتقاء و تعالی انسان ها به عنوان زیربنا و مصدر پیشرفت و منشا مصونیت جوانان در برابرکژی هاست.

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاههای کشور در شهر سرفرازان، اصفهان مهد هنر و خلاقیت و شکوفایی را به فال نیک می گیرم و ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این المپیاد ، به همه دانشجویان عزیز شرکت کننده در آن رودها درود و آبشارها بشارت و سبدها ثنا می فرستم.

بی تردید ورزش در دنیای امروز تنها وسیله ای برای ورزیدگی و سلامت جسم بشمار نمی رود، بلکه دارای اثرات شگرف و ژرف در غنی سازی اوقات فراغت جوانان، سالم سازی جامعه و تقویت روحیه جمعی در عصر مجازی، ارتقاء نشاط و روحیه ملی ، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و تقویت منش پهلوانی و روش فتوت و نگرش عمیق به باورهای دینی و مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتماد به نفس است. با این همه نقش و تاثیر ورزش ، همت سازمان امور دانشجویان در قریب به سه سال گذشته تقویت این مهم به اسلوب متعدد و با عناوین و نوآوری ها و ... بوده است و جا دارد که روسای مراکز آموزش عالی این نگاه را تقویت و این هدف را پی گیرند و از تحقیقات و دستاوردهای روز دنیا در توسعه و تقویت ورزش در محیطهای آموزش استفاده بهینه نمایند.

شما دانشجویان ورزشکار عصاره ایمان، توان، و اراده مردم ایران هستید و ایران و مردم ایران بهترین مشوق و پشتیبان ورزشکاران بوده و هستند.

بی شک شما دانشجویان فرهیخته و ورزشکار در این المپیاد خوش خواهید درخشید و با تکیه به همت والای خود در میدان های علمی و ورزش اسوه جوانان خواهید شد.

رجا واثق دارم با پشتکار و ممارست و تمرین در عرصه داخلی، بتوانید درعرصه های ورزش قهرمانی در میادین بین المللی نیز ورود کنید و بدرخشید.

ورزش واژه ای است به وسعت و گستردگی رشد و تربیت و کمال انسان و مسیر الهی آن ، که با تقویت و تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان، او را به کمال می رساند.

ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و دست اندرکاران المپیاد فرهنگی و ورزشی و تمامی دانشجویان حاضر در این عرصه و رسانه های ملی و استانی که با پوشش این رخداد عظیم ، به توسعه فرهنگ ورزش اهتمام می ورزند، از درگاه حضرت باهر برای همه مجموعه حاضر توفیقات روز افزون و سعادت و سلامت مستمر و مدام آرزومندم .

 

هاشم داداش پور

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان

تاریخ:
1403/05/03
تعداد بازدید:
141
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal